COMUNICAT DEL CLUB SOBRE LA LLIGA MAPFRE QUE ES FARÀ A LA PISTA CENTRAL AL JULIOL

Quan: 13-05-2020
Categoria: Tennis

Benvolguts socis, benvolgudes sòcies,

Com bé sabreu, la Real Federación Española de Tenis (RFET) ha anunciat aquest dimarts la concessió al nostre club de la primera de les quatre cites de la nova Lliga MAPFRE de Tennis. El torneig tindrà lloc de l'10 a el 12 de juliol vinents a la pista central de club, on competiran els millors jugadors espanyols del rànquing mundial, molts d'ells campions vigents de la Copa Davis.

Tot i que la possibilitat que el nostre club fos l'escenari de la competició havia transcendit fa uns dies, hem esperat a notificar-vos aquesta gran notícia fins que la RFET ho ha fet públic. Ara, per tant, ja podem anunciar-vos de manera oficial que la pista central del CT Lleida acollirà la prova inaugural de la Lliga MAPFRE.

Una competició que, no cal dir-ho, s'erigirà en l'acte estel·lar del nostre centenari, que celebrem al llarg de tot aquest 2020, alhora que constituirà un esdeveniment esportiu de primer ordre que, com sempre, posem a disposició de la ciutat i de les comarques de Ponent.

Per al CT Lleida, suposa tot un orgull la confiança dipositada en nosaltres per part de la RFET, una confiança a la qual esperem respondre de la mateixa manera que ho hem fet en altres esdeveniments en els quals hem demostrat la nostra capacitat organitzativa, com han estat la Copa Federació o la Copa Davis.

És per això que us convidem a gaudir de les millors raquetes del tennis espanyol en el marc del centenari del CT Lleida, alhora que apel·lem a la vostra comprensió i al vostre suport perquè, un cop més, el nostre club estigui a l'alçada dels seus cent anys d'història. Serà la millor manera de deixar enrere uns moments tan complicats com els que estem vivint i de mirar amb optimisme cap al futur.

La Junta Directiva del CT Lleida