COMUNICAT SOBRE LA IMPOSSIBILITAT DE REOBRIR EL DIA 11 DE MAIG

Quan: 08-05-2020
Categoria: Altres

Benvolguts socis i sòcies,

Compartim amb vosaltres una part del darrer comunicat de la Federació Catalana de Tennis, on diu:

“El Govern de la Generalitat de Catalunya ha proposat que passin a fase 1 a partir del dia 11 de maig les regions sanitàries del Camp de Tarragona (Alt Camp, Baix Camp, Baix Penedès, Conca de Barberà, Priorat i Tarragonès), Terres de l’Ebre (Baix Ebre, Montsià, Ribera d'Ebre i Terra Alta) i Alt Pirineu i Aran (Alt Urgell, Alta Ribagorça, Cerdanya, Pallars Jussà, Pallars Sobirà i Val d'Aran) la qual cosa significa que ÚNICAMENT els clubs situats en aquestes zones tindran autorització per obrir les seves instal·lacions. La resta de clubs hauran d’esperar a que la seva regió entri a la fase 1”.

Per aquest motiu, la junta comunica que, lamentablement, el club no podrà obrir les seves instal·lacions el dia 11 de maig, tal com estava planificat, sinó que haurà d'esperar a que les autoritats pertinents donin llum verda a l'entrada a la Fase 1 de la zona del Segrià.

Comunicar també que, al llarg de la setmana vinent (de l'11 a l'15 de maig), en horari de 9:00 a 15:00 i mitjançant cita prèvia telefònica, els socis que necessitin passar pel club per recollir el seu material esportiu de la taquilla podran fer-ho, ja que, una vegada que es materialitzi la reobertura del club en la seva Fase 1, els vestidors i dutxes romandran tancats en tot moment sense possibilitat d'ús.

Recordem als socis que, per respectar les mesures de protecció que estem implantant al club, serà obligatori acudir al club amb guants i mascareta.

Una cordial salutació.

La Junta Directiva del Club Tennis Lleida