COMUNICAT SOBRE LA POSSIBLE REOBERTURA DE LES INSTAL·LACIONS DEL CLUB

Quan: 05-05-2020
Categoria: Altres

Benvolguts socis, benvolgudes sòcies,

Us informem que, des del Club Tennis Lleida, tenim la voluntat de poder obrir les nostres instal·lacions el dilluns 11 de maig per tal de poder començar a practicar tennis i pàdel seguint les directrius que marca la normativa de desconfinament en la seva Fase 1 en Centres esportius, recolzant-nos en els protocols que ens traslladen les diferents federacions (partits individuals tant en tennis com en pàdel).

Volem incidir en que estem intentant que, per aquesta data, hàgim pogut implantar les mesures necessàries perquè aquesta pràctica sigui segura per a tots (socis/es i treballadors/res), ja que, per a la junta directiva, és prioritària la salut, higiene i seguretat de tots.

En qualsevol cas, l'obertura del club estarà sempre supeditada a les condicions, requisits i normes establertes per les autoritats sanitàries.

Aquest dijous, la junta té una reunió per valorar com hem avançat en la implantació i els protocols a seguir. Us informarem de les decisions preses en aquesta reunió.

Desitjant poder veure’ns el més aviat possible, us saludem atentament.

La Junta Directiva del Club Tennis Lleida

COMUNICAT SOBRE LA POSSIBLE REOBERTURA DE LES INSTAL·LACIONS DEL CLUB | Club Tennis Lleida. Tennis, pàdel, fitness i moltes més activitats

Error

El lloc ha trobat un error inesperat. Torneu-ho a provar més tard.