Miquel López, jugador del Tennis Lleida, semifinalista en dobles al Campionat d’Espanya Aleví
26 juny 2026
Miquel López, jugador del Tennis Lleida, va tancar la seva participació al Campionat d’Espanya Aleví amb una bona actuació, especialment en l’apartat de dobles, on va ser semifinalista, mentre que en individuals es va quedar a un pas dels vuitens de final. El torneig va tenir com a escenari el Club Esportiu Emilio Sánchez de Sant Boi de Llobregat.
Començant per l’apartat individual, la competició contemplava una primera fase round robin amb grups de quatre jugadors cadascun en la que només passava el campió de cada grup. López va obrir la competició amb un triomf per un doble 6-0 davant Alejandro Tardío, i va continuar amb una segona victòria per 6-1 i 6-2 sobre Álex Ruiz. Al tercer i definitiu partit, en què hi havia en joc la classificació per als vuitens de final, Miquel López no va poder amb Guillermo Moreno, que el va derrotar per 6-0 i 6-2, amb la qual cosa el jugador del Tennis Lleida es quedava a només un pas d’accedir a vuitens.
Pel que fa a la competició de dobles, Miquel López va formar parella amb Aleix Gálvez, jugador del Club Tennis d’Aro, i van obrir el torneig amb un treballat triomf per 6-4 i 7-6(4) contra Sergio Navarro-Julio Ramírez, tercers caps de sèrie. A setzens de final, López-Gálvez es van desfer de Diego Goikoetxea-Jon Sainz Ezquerra per 6-1 i 6-1, mentre que a quarts van superar els caps de sèrie número 7, Fedor Milagkin-Pablo Eugenio, per 6-2 i 6-4. A les semifinals, però, no van poder amb Óscar Domínguez-Marcos Ibáñez, que els van eliminar amb un 7-6(4) i 6-2.
Podeu consultar els quadres complets a: